Thursday, July 7, 2011

larian 1 malaysia !

erk. .saya rasa saya dah terlewat untuk buat p0st tentang tajuk ini. .tapi nak buat camna. .saya terlalu busy this week. .saya baru ingat nak update bl0g minggu ni. .tapi nampaknya kesibukan menghalang saya untuk berbuat demikian. .hehe. .tapi kali ni, saya ingat nak cita tentang larian I malaysia yang dah hampir seminggu kit0rang menyambutnya. .hehe. .



erk. .sepatutnya kami kena lari. .tapi stamina ta cuk0p kuat la. .haha XD


yeah ! akhirnya sampai jugak kami kat sek0lah setelah kami bermandi peluh.. =)






berehat sebentar di tangga sebelum memanjatnya ! haha



seri0us ta mukaku ini ? haha. .saya ta perasan plak bila kawan take this pic. .haha



pehh. .g0sip terhangat neyh ! haha




seyez weyh ! penat gila tym nie ! dah la lepas lari, pahtu kena sambung belajar. .
3 jam lebeh kena d0k lam dewan makan semata-mata belajar sains. .erhh =.=



tym ni, eden dah ta kesah apa-apa dah. .hanya tertumpu kpada nasi di depan mata. .gila lapar k0d ! haha

and n0w ~



time untuk balek !! daa ~ kepenatan ! haha

No comments: