Tuesday, January 3, 2012

New Year '12

  Firstly, aku nak ucapkan "Selamat Tahun Baru" kepada semua. .kejap ja aku rasa masa berlalu. tut tut dah bertukar tahun dah. .apa-apa pun, aku kena sedar yang umur aku pon makin meningkat. .hehe. .hari ni tahun baru. .so maknanya ini adalah post yang pertama aku untuk tahun 2012 ni. .hehe

  Semalam, aku dengan kawan-kawan keluar mengumpul kenangan untuk hari yang terakhir bagi tahun 2011. .mula-mula kami decide untuk pergi pantai. .tapi .time kami keluar ja, kawan aku tegor.

" weh. .ni nak malam ka apa ka.. " .
  Kami pon dongak ke langit. erkk. .rupa-rupanya 'pokok hujan' dah mari. .hehe :)
  So, dah alang-alang bersiap, kami pon keluar la jugak. .tapi kami pergi dekat kawasan jetty kuala perlis ja. .main-main taman sambil snap gambar. * gambar memang wajib snap. HAHA

SI MEA. * budak nie obses gila dengan bergambar *



SI EINA * jiwanya maseh kanak-kanak* .haha :D



kami sudah nak masuk 16. .tapi maseh berjiwa kanak-kanak ! HEHE


kami maseh budak ! <3


reaksi muka aku, taleh blah ! *Sapa la yg tangkap ni*

Ada pengganggu di situ ! HAHA :D

 KAMI :)

Kami tengah berpacaran ka ? :D

0ke ! setakat ni dulu eaa ! daa ! mak aku dah panggil uh. .baek aku blah sebelum kena ! HAHA. oke. .bye ! ^_^







No comments: